BLIV EN DEL AF INCUBA MILJØET

I INCUBA bor der 200+ virksomheder fordelt på vores tre huse i Aarhus.
Med mere end 50 ud- og indflytninger hvert år har vi hele tiden åbninger for nye virksomheder, så kontakt os for at høre mere om mulighederne her og nu


KONCENTRER DIN OM FORRETNINGEN - hos os bliver små virksomheder store

Som lejer i INCUBA får du et professionelt ansigt udadtil og et effektivt serviceapparat indadtil gennem INCUBAs bemandede receptioner og de mange fælles services:

  • Sparring, rådgivning og netværk fra INCUBA
  • Reception med kundemodtagelse samt post- og pakkemodtagelse
  • Moderne mødefaciliteter
  • Leje af lokale til kurser, workshops, møder, receptioner etc.
  • Lækker kantine med varme retter, sandwiches og salatbar
  • Tekøkkener og kopirum
  • Kraftig bredbåndsforbindelse
  • Sociale netværksevents: Netværksmorgenmad, sommerfest, juletræsfest, DHL Stafet
  • Fitness, massage og frisør

FULD FLEKSIBILITET

I INCUBA lejer du kun det antal lokaler, du har brug for. Du kan løbende udvide dit lejemål, når virksomheden vokser, eller skal nedjusteres.

Det koster mellem 2.100 og 3.000 kr. pr. medarbejder

I INCUBA dækker huslejen både dine egne lokaler, de mange fælles områder, de bemandede receptioner og de services, som følger deraf.

EKSEMPLER PÅ LEJEMÅL OG LEJEPRISER:
  • Rentadesk i fællesrum til 1 person: 3.000 kr. pr. måned ekskl. moms
  • Eget kontor til 2 personer: 5.000 kr. pr. måned
  • Eget kontor til 4 personer: 9.700 kr. pr. måned
  • Eget kontor til 8 personer: 18.000 kr. pr. måned

Eksemplerne er fra INCUBA Katrinebjerg. Priserne er ekskl. moms, men inkl. drifts- og forbrugsudgifter. Depositum er 3 måneders husleje inkl. acontoforbrug. Opsigelsesvarslet er 6 måneder.

Er du interesseret i at høre mere om lejemål og dine muligheder i INCUBA, så ring eller skriv til os



+45 2811 1528cs@incuba.dk


CLAUS SVANE, UDLEJNINGSCHEF
“I INCUBA nyder vi godt af det respekterede forskningsmiljø i Aarhus og de gode kontor- og prototypefaciliteter, som vi har til rådighed her”
Jan Erik Vest, Glovac
“”INCUBA tilbyder laboratorielokaler og omgivelser af høj standard. De servicefunktioner, der stilles til rådighed, og muligheden for løbende at udvide lejemålet, betyder, at vi kan fokusere på udvikling og vækst af virksomheden” ”
Morten Melbye, AROS Applied Biotechnology A/S
“IT forum afholder omkring 60 årlige arrangementer, hvor en del holdes i Incuba. Adgangen til lokaler med plads til op til 200 deltagere er helt unikt for en forening som IT forum.”
Bo Sejer Frandsen, it-forum
“INCUBA leverer super høj service indenfor alle de driftsfunktioner, der normalt æder en stor del af iværksætterens kostbare tid. Det giver os mulighed for at koncentrere os 100% om at drive forretningen.”
Thomas Redder Laursen, UNSILO
“Som klyngeorganisation inden for cleantech er INCUBA Navitas det helt rigtige sted at være. Her er vi tæt på de rigtige virksomheder, offentlige aktører og videninstitutioner.”
Leon Aahave Uhd, CLEAN
“Vi valgte INCUBA som ramme for vores virksomhed, da vi ønsker et professionelt og fleksibelt miljø. Serviceniveauet fra INCUBA gør, at vi kan koncentrere os om vores forretning.”
Jens Gadensgaard Hermann, Scanrate Financial Systems
“Ved at have kontor i INCUBA får vi adgang til et enestående netværk af kompetencer, organisationer og uddannelsesinstitutioner indenfor energi og cleantech - derfor bliver vi.”
Rasmus Martens Jakobsen, TRANSITION

Nyheder

INCUBA har fingeren på pulsen med alt hvad der rører sig inden for innovation og iværksætteri. Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg os på Facebook eller LinkedIn.

Arrangementer

Der foregår hver uge en masse aktiviteter i INCUBAs tre huse og i Aarhus i øvrigt. Vi har samlet et overblik over nogle af de åbne netværksarrangementer i og uden for vore huse her:

Work/Network Day i INCUBA

Arrangement: 17. december 2018
Arrangement for startups og mentorer i INCUBA.

Building Green Aarhus 2019

Arrangement: 3. april 2019
Årlige messe inden for bæredygtigt byggeri.