Mere end bare kontorlokaler - erhvervslejemål udover det sædvanlige

I INCUBA bliver din virksomhed en del af et attraktivt community sammen med nogle af landets førende startups, spinouts, scaleups og corporates tæt på byens forsknings- og studiemiljøer.

Vi har tre strategisk placerede hubs i Aarhus tæt på Aarhus Universitet og Aarhus Universitetshospital: INCUBA Katrinebjerg, INCUBA Navitas og INCUBA Skejby.

Derudover er Gustav Wieds Vej INCUBAs første forskerpark fra 1986, hvor alle bygningerne er udlejet til Aarhus Universitet. Her er laboratorier- og undervisningsfaciliteter, bl.a. molekylærbiologi og genetik.

Med et lejemål i en af vores hubs er din virksomhed sikret de ideelle vækstbetingelser. Vi håndterer hverdagens driftsfunktioner og skaber netværk til erhvervsliv og forskning, iværksættere, forretningsudviklere, investorer og erhvervsfremmeaktører på tværs af hele økosystemet. Så kan du koncentrere dig 100 % om at udvikle forretningen.

I INCUBA lejer du ikke blot et kontor.Du bliver en del af noget større, der matcher dine behov. Her vil du opleve en dagligdag, hvor en lang række af services og faciliter gør det nemmere for dig at drive din forretning. Vi sørger f.eks. for reception, rengøring, internet, printfaciliteter, kantine, mødelokaler, kontorhotel og kontorlokaler. Læs mere her.

Se lejemål

Et større netværk, dygtige mentorer og cleantech-miljø

"INCUBA har givet os et større netværk, dygtige mentorer og sparringspartnere. INCUBA er rigtigt dygtige til at have en bred vifte af virksomheder, men samtidigt også at segmentere det efter dét, der giver mening for den enkelte virksomhed. Så vi er blevet placeret et sted nu, hvor vi er med andre cleantech virksomheder, hvor vi kan sparre med dem og de mentorer, som også har en sektor-erfaring, der gør, at vi får gode råd, vi ikke kan få andre steder."

- Daniel Kappelgaard & Alexander Kaae, co-founders i Battman Energy

Stor grad af
bekvemmelighed

Når jeg tænker på vores tid hos INCUBA, er det første jeg tænker på, den store grad af bekvemmelighed. Der er styr på tingene med reception, mødelokaler, papir i printeren - alt sammen ting, som gør, at vi kan fokusere på at drive vores forretning.

Beliggenhed har også betydet super meget for os, vores dagligdag og vores rekruttering. Og sidst men ikke mindst tænker jeg på menneskene. INCUBA-folkene er søde og rare til at hjælpe, men vi har også et stærkt fællesskab med mange af de andre virksomheder her.

Både Whistleblower Software, Capsule, Cand, Gamescorekeeper og Reshopper har vi f.eks. haft et godt forhold til og gode muligheder for sparring og vidensdeling med.


Peter Bæch, CEO & founder i Kanpla

Få en rundvisning


Udfyld formularen og vi kontakter dig og aftaler dato & tidspunkt


Gode rammer

INCUBA har gennem årene været med til at skabe nogle gode rammer, som kontinuerligt har kunne tilpasse sig vores virksomhed. Vi har gennem tiden flyttet til nye kontorer i takt med, at virksomheden har vokset sig større. I 2022 flyttede vi for 3. gang internt hos INCUBA, og det er praktisk for os, at vi kan opskalere vores kontor i takt med, at virksomheden vokser. 

Den største fordel ved at bo i INCUBA-miljøet er dog, at vi ikke skal bruge tid på en masse administrativt og afsætte ressourcer til vedligeholdelsesopgaver i hverdagen. Vi kan prioritere tiden på det, vi er gode til. Vi er også glade for adgangen til mødelokaler. De giver os mulighed for at arrangere kurser, netværksmøder osv. Det er en stor hjælp for os i hverdagen, at der ikke behøver at være langt fra tanke til handling. 

Vi sætter også pris på muligheden for at deltage i netværksgrupperne. Når man er en lille virksomhed som os, er det dejligt at få nogle sparringspartnere fra andre virksomheder, som arbejder med de samme områder. 

Dorthe Stricker, adm. dir. i Mobilize Me

Er du interesseret i at høre mere om lejemål og dine muligheder i INCUBA, så ring eller skriv til os

Claus Svane

Director of Real Estate, Lettings and Facilities