Nordic Reach øger B2B-virksomheders synlighed på LinkedIn
Nordic Reach blev grundlagt i 2023, da de to unge LinkedIn-entusiaster besluttede sig for at sætte kurs mod en spændende iværksætterrejse, hvor de ville omsætte deres viden inden for digital marketing til at skabe gode resultater for B2B-virksomheder på LinkedIn. Nu består de to founders’ hverdag af alt fra at udvikle organisk content til at drive betalt annoncering for deres kunder. Og dét skaber ifølge Torben stor værdi for deres kunder:
”Vi skaber synlighed for B2B-virksomheder på LinkedIn ved at sikre, at relevante beslutningstagere i vores kunders målgrupper er opmærksomme på, hvad vores kunder tilbyder og løser af problemer, så det understøtter salg og rekruttering. I B2B-salg kan en købsrejse være meget lang, hvilket gør det helt essentielt at være synlig for potentielle kunder gennem hele processen,” udtaler han.
Hertil tilføjer han desuden, at LinkedIn med sit erhvervsfokus og sine mere end tre millioner brugere, er den helt ideelle platform for virksomheder, der gerne vil nå ud til deres målgruppe. Det skal bare gøres på den rigtige måde, hvilket Nordic Reach kan hjælpe med.
Virksomheden har allerede fået onboardet sine første kunder, hvilket har været en betydningsfuld milepæl for virksomheden, der ellers er helt grøn inden for startup-miljøet. Dermed har virksomhedens største udfordring indtil videre også været at navigere i de mange aspekter, dét at være selvstændig bringer med sig. Til dette forklarer Torben: ”Blandt andet har særligt økonomi og salg været svært for os, da vi ikke besidder en omfattende erhvervserfaring.”
Derfor er virksomheden glad for at være blevet en del af INCUBA StartupLab, hvorfra virksomheden over de næste seks måneder vil fokusere på at øge salget og udvide deres kundeportefølje i nye, inspirerende rammer:
”INCUBA er et ideelt sted at være for vores virksomhed, da vi, for det første, modtager kompetent rådgivning til vores startup. Derudover har vi også mulighed for både at sidde for os selv på kontoret og for at møde og sparre med andre virksomheder. At være hos INCUBA føles som at være en del af noget større, hvilket også inspirerer os til at tænkte større - og det er helt sikkert også med til at skabe unikke synergier på tværs af virksomhederne i INCUBA. Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi også en service og en viden, mange virksomheder i INCUBA kan bruge til at forbedre deres salg og fremme deres virksomhed – så det er helt klart også en fordel,” afslutter Torben.