Oplæg fra The Marketing Guy
I 2024 satte han sig for at skrive en bog, få den trykt og sælge den via en webshop. Med et budget på 10.000 kr. – inkl. udstyr og annoncer – skulle salget sparkes i gang på 30 dage. Uden hjælp fra sit team.
I dette oplæg fortæller Nick om hele processen: hvilke annoncer han kørte, hvilke platforme og værktøjer han brugte – og hvordan han prioriterede hver eneste krone. Du får konkrete eksempler og inspiration til, hvordan du selv kan markedsføre et produkt med et stramt budget – og hvilke taktikker der rent faktisk virker.
Til sidst afslører han naturligvis, om eksperimentet lykkedes – eller om han endte med 2.000 usolgte bøger og en tom konto.
Program:
14:30: Velkomst
14:45: Oplæg fra Nick Traulsen
15:30: Netværk
15:45: Tak for i dag
Efter oplægget inviterer Nick Traulsen på en fadøl eller sodavand på Pustervig i Aarhus C.