375 founders, investorer og partnere fejrede sommeren i INCUBA
Aftenen bød på havespil, god mad, kolde drikke, netværk på tværs af økosystemet og koncert med Kalaset, som satte et festligt punktum for en sommeraften fyldt med smil, samtaler og nye bekendtskaber.
For Jacob Doktor Mogensen, adm. direktør i INCUBA, er sommerfesten et vigtigt symbol på det fællesskab, der kendetegner miljøet:
"Noget af det mest værdifulde ved INCUBA er de mennesker, der er en del af fællesskabet. Sommerfesten er en anledning til at samle founders, investorer, virksomheder og samarbejdspartnere på tværs og fejre alt det, vi skaber sammen gennem året. Det er fantastisk at opleve den opbakning og stemning, som alle er med til at skabe."


Blandt deltagerne var også Benjamin Oxenvad Rasmussen, founder og CEO i startupvirksomheden Fauna, som er en del af INCUBAs community:
"Det er mit andet år med mulighed for at deltage i INCUBAs sommerfest. Tak til alle bag arrangementet og for det arbejde, I lægger i at skabe så gode rammer for så mange startups, scaleups og andre virksomheder omkring Aarhus. Det er der mange, der sætter pris på."

Også Rune Krogh Kallehauge fra Mastercard, som er en del af INCUBAs community, fremhæver værdien af fællesskabet:
"INCUBA er meget mere end en arbejdsplads. Det er et fællesskab. Arrangementer som dette viser styrken i netværket og den energi, der gør Aarhus til et særligt sted for innovation, samarbejde og vækst."

Musik- og eventplanner Niels Winther, der for tredje år i træk stod bag musikken til sommerfesten, oplevede også en helt særlig stemning:
"Igen i år ramte vi en af de der helt særlige sommeraftener i juni, hvor alt bare spillede. Glade mennesker, høj stemning og Kalaset på scenen med en koncert, der samlede det hele på den helt rigtige måde."
Koncerten med Kalaset blev et af aftenens højdepunkter og samlede gæsterne foran scenen til fællessang, dans og sommerstemning.



INCUBA takker alle deltagere for at være med til at gøre årets sommerfest til en stor succes og for endnu en gang at vise, hvorfor det aarhusianske startup-økosystem er noget helt særligt.
Vi glæder os allerede til næste år.

