Se oversigt over events

Faglig workshop: Tidsregistrering

Har du styr på den nye lov om tidsregistrering? Hvilke konsekvenser har kravet om registrering af den daglige arbejdstid for både virksomheden og medarbejdere? Kom til faglig workshop med PwC og INCUBA.

Fra 1. juli 2024 skal alle arbejdsgivere indføre registrering af deres medarbejderes daglige arbejdstid. Formålet med kravet er at sikre, at regler om maksimal ugentlig arbejdstid og hviletid overholdes, så medarbejdere ikke overbelastes af for meget overarbejde.

Partner og Head of Employment, GDPR and Dataethics fra PwC Legal, Catrine Søndergaard Byrne, tager os igennem det nye krav og der vil være rig mulighed for spørgsmål.

Program:

14.00:  Ankomst og netværk

14.15:  Velkomst og intro v/Jacob Mogensen, Director of Acceleration & Investor Relations, INCUBA

14.20:  Indlæg ved Catrine Søndergaard Byrne, Partner og Head of Employment, GDPR and Dataethics fra PwC Legal:

  • Kort intro: PwC og Catrine Søndergaard Byrne
  • Generelt: Hvad betyder det nye lovkrav?
  • Hvad skal I som SMV’ere og startups være opmærksomme på ifm. det nye krav til timeregistrering
  • Timeregistrering i praksis – hvordan gør I
  • Spørgsmål


15.30:  Afrunding ved Jacob Doktor Mogensen + afsluttende indbyrdes refleksion og netværk

15.45:  Tak for i dag

Sted: INCUBA Pier Venue, Inge Lehmanns Gade 10, 1. etage, 8000 Aarhus C