VI HAR BRUG FOR JERES MENING

Året går på hæld, og vanen tro betyder det, at vi spørger vores founders og CEOs om hjælp til vores årlige impact-analyse. Vi vurderer løbende vores services og faciliteter for at skabe de bedste rammer for udvikling og vækst i INCUBA. Så jo flere besvarelser, vi får, desto bedre er vi klædt på til at skærpe værdien af vores tilbud. Blandt alle besvarelserne trækker vi lod om 10 flasker gode bobler. TAK for hjælpen!

Kaffemaskinen flytter. Vi etablerer et kaffe- og loungeområde i foyeren ved receptionen, så vi kan tilbyde et indbydende område, hvor I kan drikke en kop kaffe eller stoppe op for en kort snak. Derfor vil I de næste uger kunne opleve periodisk arbejdsstøj. Allerede i slutningen af næste uge vil kaffemaskinen være flyttet og på plads i nye omgivelser, mens vi må vente til begyndelsen af det nye år på de nye loungemøbler. 

Vi glæder os til INCUBAs traditionsrige julebrunch på fredag d. 15/12 kl. 9.00-10.00 i frokostkantinen. Vi sørger for en rigtig lækker brunchmenu. Vi bliver ca. 60 deltagere - så medbring dit gode julehumør til brunchkøen og rundt om bordene.

HUSK:
13/12: Eksportfokus - aarhusianske styrkepositioner og eksportpotentialer. Få tips og inspiration til at komme i gang med eller øge din eksport.
14/12: AI: ChatGPT - fra Hype til Realitet. Bliv opdateret med den nyeste viden og få praktiske tips og tricks til at udnytte AI's potentiale til at drive din virksomheds succes.
17/1: Hvordan bliver man leverandør til Aarhus Kommune. Kom og bliv klogere på udbudsprocessen, tilbudsskrivningen og contract manager.