Barselsvikariat: Kundekoordinator / receptionist til INCUBA Katrinebjerg

Serviceminded kundekoordinator / receptionist til barselsvikariat i dynamisk virksomhedsmiljø.

Da vores kundekoordinator er i lykkelige omstændigheder, har vi brug for en barselsvikar, der kan varetage ansvaret for receptionen og den daglige servicering af vores lejere og gæster på INCUBA Katrinebjerg.

Du skal trives med at have mange bolde i luften og være både drivkraftig og selvstændig. Til gengæld tilbyder vi et udviklende vikariat i en virksomhed med god og uformel stemning, samt et netværk bestående af 200 af Danmarks kommende vækstvirksomheder.

Arbejdsopgaver
Som kundekoordinator er du vores ansigt udadtil og skal hjælpe vores lejere med at få hverdagen til at glide nemt og ubesværet. Du har en række løbende opgaver, herunder:
  • Koordinering når lejere flytter ind og ud
  • Planlægning og sikring af professionel gennemførelse af arrangementer
  • Koordinering med underleverandører, herunder rengøring og kantine

Som kundekoordinator varetager du dine opgaver i tæt samarbejde med teamet på INCUBA Katrinebjerg, samt medarbejderne på tværs af INCUBAs tre huse i Aarhus.

Du vil få primært arbejdssted på INCUBA Katrinebjerg (Åbogade 15, 8200), men vil efter behov afløse i receptionerne i INCUBAs øvrige huse på Navitas og i Skejby. Du bliver en del af et team på tre frontmedarbejdere, som hver har ansvar for egen reception inden for åbningstiden (8.30 - 16 mandag til torsdag og 8.30 - 15 om fredagen). Det er derfor vigtigt, at du er både stabil og punktlig.

Faglig profil
Vi forestiller os, at du har erfaring som receptionist og/eller med kundepleje og gerne med en uddannelsesmæssig baggrund inden for området, f.eks. fra hotel- eller butiksbranchen eller lignende. Derudover er du en erfaren bruger af Office-pakken.

Personlig profil
Som person er du serviceminded, smilende og imødekommende og har sans for den sidste detalje, der løfter kundernes oplevelse. Du har overblik og arbejder systematisk, så du i hverdagen kan prioritere dine til tider mange forskellige opgaver.

Er du interesseret?
Barselsvikariatet er med opstart d. 6. januar 2020 og løber frem til 1. juli 2020. Send os din ansøgning snarest muligt på amp@incuba.dk. Vi afholder løbende samtaler og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, når vi finder den rette kandidat.


INCUBA a/s giver opstartsvirksomheder de ideelle vækstbetingelser gennem faciliteter, netværk, sparring og kontakter til investorer, erhvervsliv og forskning inden for IT, energi og sundhed. INCUBA ligger centralt placeret i Aarhus på Navitas, på Katrinebjerg og i Skejby, alle steder tæt på universitetet og relevante faglige samarbejdspartnere. I øjeblikket huser INCUBA ca. 200 innovative virksomheder og har en årlig omsætning på ca. 65 mio. kr. samt en egenkapital på ca. 450 mio. kr. Se mere på www.incuba.dk

Dato:
21. oktober 2019

Del dette