AI konference

Innovationsnetværket InfinIT inviterer i samarbejde med Københavns Universitet, ServicePlatform, SupWiz og Innovationsfonden til en konference om Artificial Intelligence (AI) med særlig fokus på fremtidens kundeservice.

Ved at tage teknologier som big data og kunstig intelligens kan vi forbedre den måde vi yder service overfor vores kunder.

I en tid hvor shitstorms ved dårlig service er hverdagskost er det yderst vigtigt at have stor fokus på at yde en god service. Mange forbrugere forventer i dag, at de kan komme i kontakt med en kundesupporter døgnet rundt og samtidigt forventes det, at servicen er tilpasset den enkeltes behov.

Heldigvis er der masser af hjælp at hente og relevante værktøjer man kan bruge. Til denne AI konferencen vil der fx komme konkrete tip til hvordan man kan sikre kortere svartider og en mere personlig kundeservice.

Arrangementet er gratis, men kræver tilmelding.
Dato:
29. august 2018

Tid:
15.00-18.30

Sted:
INCUBA Katrinebjerg
Mere info
Del dette