Vi hjælper med

Få et overblik over, hvad hjælper dig med i den daglige drift af din virksomhed.

Indflytning

Som ny beboer i INCUBA tilbyder vi assistance under indflytning og ved fraflytning. Den tekniske assistance omfatter 2 timers hjælp til ind- eller udflytning, opsætning af billeder, tavler, knagerækker o.l.

Hvis i får brug for yderligere hjælp, er det muligt tilkøbe ekstra hjælp til kr. 325,- pr. time.

Omfanget vil normalt allerede være aftalt med INCUBAs koordinator inden indflytningen eller fraflytningen, men du er altid velkommen til at henvende dig i receptionen for nærmere information.

Internet

INCUBA sikrer, at du i forbindelse med din indflytning bliver tilkoblet internettet. Vi tilbyder alle virksomheder en kablet forbindelse, der både er stabil og sikker.
Ønsker du en trådløs adgang, skal du selv indkøbe en trådløs router og tilkoble den virksomhedens lokale netværk.
Det ønskede it-setup vil altid blive aftalt inden indflytningen.

Wifi til gæster
Dine gæster har altid mulighed for at benytte vores hotspot. De skal gøre følgende via deres enhed:
Vælg netværket Incuba-Hotspot
Åbn en internetbrowser, hvorefter en loginside dukker frem
Vælg fanen SMS, skriv dit mobilnummer. Kort herefter modtager du en unik kode, du skal bruge til at logge på med. Adgangen er tidsbegrænset til 24 timer. Har du brug for hjælp, er du altid velkommen til at henvende dig i vores receptioner.

Særlige it-behov
Såfremt virksomheden har særlige it-behov, imødekommer vi også det. Du er altid velkommen til at tage fat i teknisk service: +45 8620 2000

Kopi & print

Som lejer i INCUBA har du adgang til printerfaciliteter og har mulighed for både at printe, kopier og scanne dokumenter.
Opsætning af kopi, scan og print
Fremskaf printerkoder
Hver bruger af print/kopi-systemet får dannet en 5-cifret kode. Koden vil normalt blive tilsendt på mail i forbindelse med indflytningen, men kan også senere anskaffes ved at henvende sig i receptionen.

Installation af printerdriver
Du skal installere en printerdriver, der passer til din computers operativsystem. I denne guide er der drivere og instruktioner til hhv. PC’er og MAC - klik her.

Når driveren er installeret:
Sæt et vilkårligt dokument til udprint.
Vælg den printer, der er benævnt ”Follow_me”.
Gå ud til printeren, log på med din nøglebrik og tast din printerkode. Det er kun første gang, at systemet registrerer din kode. Fremover er det nok at logge på maskinen med sin brik.

Tips & Tricks til printeren
a. Selvom du udskriver fra din egen computer, bliver der først udskrevet, når du fysisk tilgår printeren med din nøglebrik.
b. Du kan benytte en vilkårlig maskine i huset. Printet bliver udskrevet på den maskine, du logger ind på med brikken.
c. Et print gemmes på printerserveren i 24 timer, før det slettes permanent. Et forbrug registreres først, når printet udskrives.
d. Når du skanner dokumenter, behøver du ikke indtaste din mailadresse. Du kan blot benytte knappen ”Send til mig”, da den husker, hvilken mailadresse brikken hører til.

Bemærk venligst, at forudsætningen for at kunne benytte kopi/print faciliteterne – er at din virksomheds computere er koblet på husets netværk gennem jeres eget netværk (vlan). Systemet kan endvidere ikke tilgås trådløst.

Nøglebrikker

INCUBA Katrinebjerg
Ved indflytning får virksomhedsejer eller daglig leder udleveret nøgler og adgangsbrikker til huset.
Nøgler gælder til eget lejemål og mødelokaler. Adgangsbrikken gælder til at komme ind i huset og til at afstille alarmer med. Ekstra nøgler og adgangsbrikker er for virksomhedens regning. Udleverede nøgler og adgangsbrikker er til en hver tid INCUBAs ejendom, og skal afleveres med fraflytning.

INCUBA Navitas
Ved indflytning får du i INCUBAs reception udleveret en adgangsbrik til huset.
Brikken giver adgang til dit kontor og bygningen og bruges også til at til- og frakoble alarmen på dit kontor (se mere under ”Dit kontor”). Til brikken knytter sig en personlig kode, som også bliver lavet i forbindelse med udlevering af brikken.

INCUBAs yderdøre på etage 5, 6 og 7 er åbne mandag-torsdag kl. 8.00 – 16.00, og fredag mellem 8.00 – 15.00. Uden for INCUBAs åbningstid bruges brikken også til yderdøre og elevatorer, hvor du skal taste din personlige kode.

INCUBA Skejby
Ved indflytning får virksomhedsejer udleveret nøgle og adgangsbrik ved personlig henvendelse i receptionen. Adgangsbrikken er personlig og udstyres med kode efter eget ønske. Nøgler gælder til eget lejemål og mødelokaler. Adgangsbrikken gælder til at komme ind i huset og til at afstille alarmer med.

Der hører 1 cylinder og 2 nøgler med til hvert kontor-/laboratoriemodul. Ekstra nøgler skal bestilles i receptionen og er for virksomhedens regning. Udleverede nøgler og adgangsbrikker er til enhver tid INCUBAs ejendom og skal afleveres med fraflytning

Parkering

Som lejer ved INCUBA har du mulighed for at benytte dig af vores parkeringsarealer. Alle huse har et afgrænset antal parkeringspladser og individuelle betingelser for parkering. Lejemålene giver ret til at benytte parkeringspladser, så længe der er ledige pladser. Det er således ikke muligt at reservere en parkeringsplads.

Når du flytter ind, vil du blive orienteret om de betingelser, der gælder for netop det hus, du flytter ind i. Er du i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte receptionen i det hus, du er tilknyttet.

Post & Pakker

Du kan modtage og sende både post og pakker fra INCUBAs receptioner

Brevpost
Omkring middag afleverer FM Navitas dagens post i receptionen. Vi sorterer og fordeler posten i virksomhedernes ”dueslag”, hvorefter du kan afhente den. Du skal selv sørge for at checke dueslaget.

Har du udgående brevpost, afleverer du det i dertil indrettede kasser, som du finder i postrummet. INCUBA har en aftale med PostNord om at afhente breve og pakker:
- mandag til torsdag kl. 14.15
- fredag kl. 13.15

Uden for INCUBAs åbningstid (man. til tors. 8.30-16.00, fre. 8.30-15.00) kan du med din nøglebrik tilgå postrummet ved siden af receptionen. Således har du mulighed for at afhente post, når det passer dig.

Pakker
Når du modtager pakker eller anbefalede breve, bliver de afleveret i INCUBAs reception, som kvitterer for forsendelsen og giver dig direkte besked pr. mail.

Du kan også sende pakker via INCUBA. Du skal blot aflevere dem i de dertil indrettede kasser, som du finder i postrummet ved INCUBAs reception med korrekt påsat pakkelabel. Pakkelabels kan købes online via PostNords website.

Specialpakker, som vil blive afhentet af DHL, Stafetten, Cykelbud eller andet fragtfirma, kan lægges i postrummet. Husk at vedlægge udfyldte, relevante papirer/fragtbreve.

Frimærker
Du kan købe frimærker i begrænset omfang i INCUBAs reception.

Rengøring

INCUBA Katrinebjerg
Hvis du ønsker rengøring af dit kontor, henviser vi til Jysk Totalservice, som står for rengøring af alle arealer på INCUBA Katrinebjerg. For at høre mere om services samt pris, skriv til Anette på amp@incuba.dk, som vil formidle kontakten. Du er også velkommen til at lave aftale med andre rengøringsvirksomheder.

INCUBA Navitas
Hvis du ønsker rengøring af dit kontor, henviser vi til Navitas Rengøring, som står for rengøring af Navitas’ fælles arealer. For at høre mere om services samt pris, skriv til Bitten Søndergaard på e-mail: bitt@au.dk. Du er også velkommen til at lave aftale med andre rengøringsvirksomheder.

INCUBA Skejby
Hvis du ønsker rengøring af dit kontor, henviser vi til Jysk Totalservice, som står for rengøring af alle arealer på INCUBA Skejby. For at høre mere om services samt pris, skriv til Mette Bai Andersen på mba@incuba.dk, som vil formidle kontakten. Du er også velkommen til at lave aftale med andre rengøringsvirksomheder.

Særligt affald

Hos INCUBA har vi affaldsløsninger ved alle vores huse. Du kan aflevere dit affald og pap/papir i de dertil opstillede containere. Du er altid velkommen til at kontakte receptionen, hvis du er i tvivl om, hvor du skal deponere dit affald.

Pap- og papiraffald
Containeren tømmes efter behov. Vær venlig at slå papkasser sammen, så de fylder mindre.

Småt brændbart
Container til diverse, brændbart affald tømmes efter behov. Er containeren fyldt op, må affaldet ikke stilles ved siden af. Gamle skærme, printere, inventar mv. skal den enkelte virksomhed selv sørge for at bortskaffe.

Farvepatroner
Brugte farvepatroner kan afleveres i de respektive kasser i kopirummene.

Batterier
Brugte batterier kan afleveres i de respektive kasser i kopirummene.