Bliv en del af INCUBAs community

I INCUBA bor der tæt på 200 virksomheder på vores tre adressen på Navitas, på Katrinebjerg og i Skejby.
Med mere end 50 ud og indflytninger hvert år har vi hele tiden åbninger for nye virksomheder, så kontakt os for at høre mere om mulighederne her og nu


Koncentrer dig om forretningen - hos os bliver små virksomheder store

Som lejer i INCUBA får du et professionelt ansigt udadtil og et effektivt serviceapparat indadtil gennem INCUBAs bemandede receptioner og de mange fælles services:

  • Sparring, rådgivning og netværk fra INCUBA
  • Reception med kundemodtagelse, post- og pakkemodtagelse og telefonomstilling
  • Moderne møde- og konferencefaciliteter
  • Lækker kantine med varme retter, sandwiches og salatbar
  • Tekøkkener og kopirum
  • Kraftig bredbåndsforbindelse (Hotspot)
  • Sociale events: DHL-stafet, Sommer-grill, Morgenrouletten, Juletræsfest
  • Fitness, massage og frisør

Fuld fleksibilitet

I INCUBA lejer du kun det antal lokaler, du har brug for. Du kan løbende udvide dit lejemål, når virksomheden vokser, eller nedjustere, hvis det skulle være aktuelt.

Det koster mellem 2.500 og 3.000 kr. pr. medarbejder

I INCUBA dækker huslejen både dine egne lokaler, de mange fælles områder, de bemandede receptioner og de services, som følger deraf.

Eksempler på lejemål:
  • Skrivebord i fællesrum til 1 person: 2.950 kr. pr. måned ekskl. moms
  • Eget kontor til 2 personer: 5.609 kr. pr. måned
  • Eget kontor til 4 personer: 10.640 kr. pr. måned
  • Eget kontor til 8 personer: 18.532 kr. pr. måned

Eksemplerne er fra INCUBA Katrinebjerg. Priserne er ekskl. moms, men inkl. drifts- og forbrugsudgifter. Depositum er 3 måneders husleje inkl. acontoforbrug. Opsigelsesvarslet er 6 måneder.

Er du interesseret i at høre mere om lejemål og dine muligheder i INCUBA, så ring eller skriv til os



+45 4177 0144mla@incuba.dk



MAI LOUISE AGERSKOVADM. DIREKTØR
“INCUBA har med sit startup-netværk, mentorordning og arrangementer et enestående vækstmiljø, der tager et meget respektfuldt udgangspunkt i vores forretning og baggrund. Der er rummelighed for alle felter, størrelser og ambitioner."”
Christian Kruse, Baunebaal
“INCUBA leverer super høj service indenfor alle de driftsfunktioner, der normalt æder en stor del af iværksætterens kostbare tid. Det giver os mulighed for at koncentrere os 100% om at drive forretningen.”
Thomas Redder Laursen, UNSILO
“Ved at have kontor i INCUBA får vi adgang til et enestående netværk af kompetencer, organisationer og uddannelsesinstitutioner indenfor energi og cleantech - derfor bliver vi.”
Rasmus Martens Jakobsen, TRANSITION
“Ved at flytte ind i INCUBA har vi fået nogle rigtig fine rammer omkring vores travle arbejdsdage. Det er en stor lettelse, at alt vedrørende mødelokaler, postindlevering, reception, printerrum og kantine bare fungerer. Der er mange spændende projekter og virksomheder i huset, og det er inspirerende at være en del af.”
Stig Dahl-Hansen, New Nordic Engineering
“Vi valgte INCUBA som ramme for vores virksomhed, da vi ønsker et professionelt og fleksibelt miljø. Serviceniveauet fra INCUBA gør, at vi kan koncentrere os om vores forretning.”
Jens Gadensgaard Hermann, Scanrate Financial Systems

Nyheder

INCUBA har fingeren på pulsen med alt hvad der rører sig inden for innovation og iværksætteri. Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg os på Facebook eller LinkedIn.

Arrangementer

Der foregår hver uge en masse aktiviteter i INCUBAs tre huse og i Aarhus i øvrigt. Vi har samlet et overblik over nogle af de åbne netværksarrangementer i og uden for vore huse her:

Kick-off: Bliv bedst på nettet

Arrangement: 24. august 2017
Startvækst og Sucess Online inviterer til første modul ud af to

International it-arbejdskraft

Arrangement: 7. september 2017
Hvordan tiltrækker og fastholder du udenlandske medarbejdere?

Finansiering til din startup

Arrangement: 12. september 2017
STARTVÆKST inviterer til temadag med erfarne oplægsholdere

IT-forums årskonference 2017

Arrangement: 22. september 2017
Dette års tema er ”Usikkerheder”

WHINN 2017

Arrangement: 10. oktober 2017
Kom til Week of Health and INNovation 10.-12. oktober

Creativity World Forum 2017

Arrangement: 1. november 2017
Årets tema er ’Creative Resilience – How to Use Creativity to Develop Cities on the Rise’

Viden

Vi skriver og deler informative artikler om nye tiltag, trends og begreber inden for innovation og entrepreneurskab