Bliv en del af INCUBAs community

I INCUBA bor der tæt på 200 virksomheder på vores tre adressen på Navitas, på Katrinebjerg og i Skejby.
Med mere end 50 ud og indflytninger hvert år har vi hele tiden åbninger for nye virksomheder, så kontakt os for at høre mere om mulighederne her og nu


Koncentrer dig om forretningen - hos os bliver små virksomheder store

Som lejer i INCUBA får du et professionelt ansigt udadtil og et effektivt serviceapparat indadtil gennem INCUBAs bemandede receptioner og de mange fælles services:

  • Sparring, rådgivning og netværk fra INCUBA
  • Reception med kundemodtagelse, post- og pakkemodtagelse og telefonomstilling
  • Moderne møde- og konferencefaciliteter
  • Lækker kantine med varme retter, sandwiches og salatbar
  • Tekøkkener og kopirum
  • Kraftig bredbåndsforbindelse (Hotspot)
  • Sociale events: DHL-stafet, Sommer-grill, Morgenrouletten, Juletræsfest
  • Fitness, massage og frisør

Fuld fleksibilitet

I INCUBA lejer du kun det antal lokaler, du har brug for. Du kan løbende udvide dit lejemål, når virksomheden vokser, eller nedjustere, hvis det skulle være aktuelt.

Det koster mellem 2.500 og 3.000 kr. pr. medarbejder

I INCUBA dækker huslejen både dine egne lokaler, de mange fælles områder, de bemandede receptioner og de services, som følger deraf.

Eksempler på lejemål:
  • Skrivebord i fællesrum til 1 person: 2.950 kr. pr. måned ekskl. moms
  • Eget kontor til 2 personer: 5.609 kr. pr. måned
  • Eget kontor til 4 personer: 10.640 kr. pr. måned
  • Eget kontor til 8 personer: 18.532 kr. pr. måned

Eksemplerne er fra INCUBA Katrinebjerg. Priserne er ekskl. moms, men inkl. drifts- og forbrugsudgifter. Depositum er 3 måneders husleje inkl. acontoforbrug. Opsigelsesvarslet er 6 måneder.

Er du interesseret i at høre mere om lejemål og dine muligheder i INCUBA, så ring eller skriv til os



+45 4177 0144mla@incuba.dk



MAI LOUISE AGERSKOVADM. DIREKTØR
“Ved at have kontor i INCUBA får vi adgang til et enestående netværk af kompetencer, organisationer og uddannelsesinstitutioner indenfor energi og cleantech - derfor bliver vi.”
Rasmus Martens Jakobsen, TRANSITION
“Ved at flytte ind i INCUBA har vi fået nogle rigtig fine rammer omkring vores travle arbejdsdage. Det er en stor lettelse, at alt vedrørende mødelokaler, postindlevering, reception, printerrum og kantine bare fungerer. Der er mange spændende projekter og virksomheder i huset, og det er inspirerende at være en del af.”
Stig Dahl-Hansen, New Nordic Engineering
“Vi valgte INCUBA som ramme for vores virksomhed, da vi ønsker et professionelt og fleksibelt miljø. Serviceniveauet fra INCUBA gør, at vi kan koncentrere os om vores forretning.”
Jens Gadensgaard Hermann, Scanrate Financial Systems
“INCUBA leverer super høj service indenfor alle de driftsfunktioner, der normalt æder en stor del af iværksætterens kostbare tid. Det giver os mulighed for at koncentrere os 100% om at drive forretningen.”
Thomas Redder Laursen, UNSILO
“INCUBA har med sit startup-netværk, mentorordning og arrangementer et enestående vækstmiljø, der tager et meget respektfuldt udgangspunkt i vores forretning og baggrund. Der er rummelighed for alle felter, størrelser og ambitioner."”
Christian Kruse, Baunebaal

Nyheder

INCUBA har fingeren på pulsen med alt hvad der rører sig inden for innovation og iværksætteri. Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg os på Facebook eller LinkedIn.

Arrangementer

Der foregår hver uge en masse aktiviteter i INCUBAs tre huse og i Aarhus i øvrigt. Vi har samlet et overblik over nogle af de åbne netværksarrangementer i og uden for vore huse her:

Indiens Smart Cities - en unik dansk eksportmulighed

Arrangement: 19. maj 2017
Forretningsseminar om danske virksomheders muligheder på det indiske smart city-marked

CLEAN årsmøde 2017

Arrangement: 30. maj 2017
Deltag i årsmøde hos Danmarks grønne energi- og miljøklynge CLEAN

Science to Business – Klimaforandringer

Arrangement: 2. juni 2017
Kom med til en erhvervs-snigpremiere på Climate Planet

C2IT-seminar: "Stay tuned" med Dynamics Nav 2017

Arrangement: 14. juni 2017
Kom og få svar og inspiration, hvis du skal skifte ERP-platform eller opgradere til en ny NAV 2017

Foredrag med DevOps-ekspert Donovan Brown

Arrangement: 19. juni 2017
Tips og værktøjer til at sikre kvaliteten i udvikling af mobil-apps med Donovan Brown fra Microsoft

Rethink Welfare 2017

Arrangement: 21. juni 2017
Kom og få inspiration og vær med til at udvikle ny viden om relationel velfærd

Viden

Vi skriver og deler informative artikler om nye tiltag, trends og begreber inden for innovation og entrepreneurskab